Facebook

 

Cover for VildaKidz
26
VildaKidz

VildaKidz

VildaKidz är en Ideell Förening som driver året runt aktiviteter för barn & ungdomar i Norrbotten. Aktiviteterna är gratis så att ALLA faktiskt kan vara med & få en meningsfull fritid ♥ Vi är helt beroende av sponsorer, BG 250-9651 & Swish 1235383229 ♥

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
2 hours ago

”♫ Mitt bästa sommarlov ever – jag fick gå på dancecamp som alla mina andra vänner ♫”
”♫ Att dansa är allt jag vill göra men min mamma har inte råd – detta var toppen ♫”

Glada barn & unga och deras föräldrar fick plats på danslägret genom att vi fick gratisplatser av fina Luleå Rytmik och Balettförening under deras 4 dagars Dancecamp, stort tack till er ♫💗💗💗
... See MoreSee Less

”♫ Mitt bästa sommarlov ever – jag fick gå på dancecamp som alla mina andra vänner ♫”
”♫ Att dansa är allt jag vill göra men min mamma har inte råd – detta var toppen ♫”

Glada barn & unga och deras föräldrar fick plats på danslägret genom att vi fick gratisplatser av fina Luleå Rytmik och Balettförening under deras 4 dagars Dancecamp, stort tack till er ♫💗💗💗

3 CommentsComment on Facebook

Toppen ♥️

13 hours ago

Vilken solskenshistoria mitt i hennes psykiska ohälsa, Tack ALLA som hjälpt 💗☀

Detta lades ut i måndags; En ung tjej som vi hjälpt under åren behöver oss igen. Hon har klarat sig jättebra under en lång period men har fallit ner i en djup grop av psykisk ohälsa och behöver få träffa sin mamma live. Men de saknar pengar till mammans flygresa t&r till Stockholm

Ni som vill får gärna swisha 5:- till oss på 1235383229 så omvandlar vi det till en flygbiljett. Enkel biljett går från ca 2500:-

”Hej Anna
Jag förstår om det inte går men jag mår så himla dåligt. Nu när jag trodde att jag mådde bra och aldrig mer behövde må dåligt så slog panikattackerna till igen. Allt groll från det förflutna kommer upp till ytan igen och jag orkar inte vara själv i detta. Jag förstår att det är ett privilegium jag ber om men jag känner mig så hjälplös så jag bara behövde höra av mig om minsta chans till hjälp finns. Tack för att du orkar läsa. Kram …”

När jag lovade att försöka hjälpa skrev hon; ”Tack så himla mycket. Jag tror inte att du förstår vad det betyder att du orkar försöka”
Tack på förhand ni som vill hjälpa 💗

Redan igår kväll var vi i mål, insamlingen är alltså avslutad.
4152:- har kommit in men en Thomas hörde av sig och hade bonuspoäng som passade till ditresan och hemresan är nu också bokad och gick på 2248:- och de övriga pengarna 1904:- går till att mätta hungriga barn som anmält sig för sommarmat – Tänk så bra det blev 💗

Den unga tjejens tack till er; ”Jag vet inte ens hur jag ska börja tacka er snälla generösa själar som engagerat er i min situation och hjälpt mig. Jag är helt mållös. Både jag och min mamma är så så tacksamma för all den hjälp vi fått och för alla fina kommentarer. I en tid av hopplöshet hos mig så får jag hopp av att läsa alla era fina kommentarer. Nu kommer den här tiden kunna bli lättare för mig tack vare er och jag kan aldrig tacka er nog. Jag önskar er all lycka, värme och kärlek i livet. Tack 💗. ”

Tänk va bra det kan bli när vi alla hjälps åt 💗 Den unga tjejens önskan är att fler swishar in till sommalovsmat till barnen för hon fick dåligt samvete för att pengarna gick till henne... 💗💗💗

Insamlingen gjorde vi i vår grupp VildaKidz bortskänkes och vill få gratis i Norrbotten 💗
... See MoreSee Less

Vilken solskenshistoria mitt i hennes psykiska ohälsa, Tack ALLA som hjälpt 💗☀

Detta lades ut i måndags; En ung tjej som vi hjälpt under åren behöver oss igen. Hon har klarat sig jättebra under en lång period men har fallit ner i en djup grop av psykisk ohälsa och behöver få träffa sin mamma live. Men de saknar pengar till mammans flygresa t&r till Stockholm 

Ni som vill får gärna swisha 5:- till oss på 1235383229 så omvandlar vi det till en flygbiljett. Enkel biljett går från ca 2500:-

”Hej Anna
Jag förstår om det inte går men jag mår så himla dåligt. Nu när jag trodde att jag mådde bra och aldrig mer behövde må dåligt så slog panikattackerna till igen. Allt groll från det förflutna kommer upp till ytan igen och jag orkar inte vara själv i detta. Jag förstår att det är ett privilegium jag ber om men jag känner mig så hjälplös så jag bara behövde höra av mig om minsta chans till hjälp finns. Tack för att du orkar läsa. Kram …”

När jag lovade att försöka hjälpa skrev hon; ”Tack så himla mycket. Jag tror inte att du förstår vad det betyder att du orkar försöka”
Tack på förhand ni som vill hjälpa 💗

Redan igår kväll var vi i mål, insamlingen är alltså avslutad.
4152:- har kommit in men en Thomas hörde av sig och hade bonuspoäng som passade till ditresan och hemresan är nu också bokad och gick på 2248:- och de övriga pengarna 1904:- går till att mätta hungriga barn som anmält sig för sommarmat – Tänk så bra det blev 💗

Den unga tjejens tack till er; ”Jag vet inte ens hur jag ska börja tacka er snälla generösa själar som engagerat er i min situation och hjälpt mig. Jag är helt mållös. Både jag och min mamma är så så tacksamma för all den hjälp vi fått och för alla fina kommentarer. I en tid av hopplöshet hos mig så får jag hopp av att läsa alla era fina kommentarer. Nu kommer den här tiden kunna bli lättare för mig tack vare er och jag kan aldrig tacka er nog. Jag önskar er all lycka, värme och kärlek i livet. Tack 💗. ”

Tänk va bra det kan bli när vi alla hjälps åt 💗 Den unga tjejens önskan är att fler swishar in till sommalovsmat till barnen för hon fick dåligt samvete för att pengarna gick till henne... 💗💗💗

Insamlingen gjorde vi i vår grupp VildaKidz bortskänkes och vill få gratis i Norrbotten 💗
1 day ago

Vild smakpanel ❤️🍦
Vilken är din favorit? Kommentera och ha chans till att få en hemskickad ❤️🍦
Idag har jag lämnat ut matbiljetter på Max Burgers och gjort sommarlovet lite roligare för många ❤️ Vi passade även på att ha en Önskedag där lillflickan önskade att få äta på Max med vilda Anna ❤️🍦
Vår favorit blev Mango/passion, sen jordgubb & choklad ❤️🍦
... See MoreSee Less

Vild smakpanel ❤️🍦
Vilken är din favorit? Kommentera och ha chans till att få en hemskickad ❤️🍦
Idag har jag lämnat ut matbiljetter på Max Burgers och gjort sommarlovet lite roligare för många ❤️ Vi passade även på att ha en Önskedag där lillflickan önskade att få äta på Max med vilda Anna ❤️🍦
Vår favorit blev Mango/passion, sen jordgubb & choklad ❤️🍦

16 CommentsComment on Facebook

Grattis Linnea Pekkala du vann, skicka Pm med din adress ❤️❤️❤️

Cookie dough blev en favvo för mig och dottern

View more comments

2 days ago

Fiska, vandra & tälta!
Välkomna till Vitsjön sommaren 2026 på valfri dag & tid! 💗🐟

Svensbyfiske bjuder de vilda familjerna på fiskemöjligheter & vi kör Robinson där.
Vitsjön ligger i Piteå och här finns mängder av regnbåge, öring och röding, vid sjön ligger även Solanderleden (en fin vandringsled) och det finns chans att campa i tält vid sjön eller i de kåtor som finns vid sjöarna.

Givetvis är allt gratis för de barnfamiljer som vill vara med 💗🐟
Anmäl er här; forms.gle/edJp2mixx68pZ6uH8
De familjer som kan betala själva gör det på plats.

Stort tack till Svensbyfiske för ett långt samarbete 💗🐟
... See MoreSee Less

Fiska, vandra & tälta! 
Välkomna till Vitsjön sommaren 2026 på valfri dag & tid! 💗🐟

Svensbyfiske bjuder de vilda familjerna på fiskemöjligheter & vi kör Robinson där.
Vitsjön ligger i Piteå och här finns mängder av regnbåge, öring och röding, vid sjön ligger även Solanderleden (en fin vandringsled) och det finns chans att campa i tält vid sjön eller i de kåtor som finns vid sjöarna. 

Givetvis är allt gratis för de barnfamiljer som vill vara med 💗🐟
Anmäl er här; https://forms.gle/edJp2mixx68pZ6uH8
De familjer som kan betala själva gör det på plats.

Stort tack till Svensbyfiske för ett långt samarbete 💗🐟
2 days ago

Fotbollsfest & matutdelning i Boden ikväll ❤️⚽️ Vi hade även Lyckohjul med vinst varje gång, skattjakt och Eric Olsson Art ansiktsmålade alla barnen ❤️⚽️ I pausen fick vi en check på 5000:- av Renta och matchprogrammen gick till oss så att vi kan mätta hungriga barn i sommar ❤️⚽️

Tack Bodens BK FF för samarbetet ❤️⚽️ Tack även Coop Norrbotten, Godisarenan & våra vinst sponsorer ❤️⚽️
... See MoreSee Less

Fotbollsfest & matutdelning i Boden ikväll ❤️⚽️ Vi hade även Lyckohjul med vinst varje gång, skattjakt och Eric Olsson Art ansiktsmålade alla barnen ❤️⚽️ I pausen fick vi en check på 5000:- av Renta och matchprogrammen gick till oss så att vi kan mätta hungriga barn i sommar ❤️⚽️

Tack Bodens BK FF för samarbetet ❤️⚽️ Tack även Coop Norrbotten, Godisarenan & våra vinst sponsorer ❤️⚽️
Load more

Vill du eller ditt företag sponsra Vildakidz?