VildaKidz

Vi är en Ideell förening som driver året runt aktiviteter där utsatta barn prioriteras. Vi varvar tokiga lekar med härliga och lärorika utflykter i en härlig och harmonisk gemenskap där ALLA barn är välkomna.


Cover for VildaKidz
26,041
VildaKidz

VildaKidz

VildaKidz är en Ideell Förening som driver året runt aktiviteter för barn & ungdomar i Norrbotten. Aktiviteterna är gratis så att ALLA faktiskt kan vara med & få en meningsfull fritid ♥ Vi är helt beroende av sponsorer, BG 250-9651 & Swish 1235383229 ♥

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
7 hours ago

Vilken solskenshistoria mitt i hennes psykiska ohälsa, Tack ALLA som hjälpt 💗☀

Detta lades ut i måndags; En ung tjej som vi hjälpt under åren behöver oss igen. Hon har klarat sig jättebra under en lång period men har fallit ner i en djup grop av psykisk ohälsa och behöver få träffa sin mamma live. Men de saknar pengar till mammans flygresa t&r till Stockholm

Ni som vill får gärna swisha 5:- till oss på 1235383229 så omvandlar vi det till en flygbiljett. Enkel biljett går från ca 2500:-

”Hej Anna
Jag förstår om det inte går men jag mår så himla dåligt. Nu när jag trodde att jag mådde bra och aldrig mer behövde må dåligt så slog panikattackerna till igen. Allt groll från det förflutna kommer upp till ytan igen och jag orkar inte vara själv i detta. Jag förstår att det är ett privilegium jag ber om men jag känner mig så hjälplös så jag bara behövde höra av mig om minsta chans till hjälp finns. Tack för att du orkar läsa. Kram …”

När jag lovade att försöka hjälpa skrev hon; ”Tack så himla mycket. Jag tror inte att du förstår vad det betyder att du orkar försöka”
Tack på förhand ni som vill hjälpa 💗

Redan igår kväll var vi i mål, insamlingen är alltså avslutad.
4152:- har kommit in men en Thomas hörde av sig och hade bonuspoäng som passade till ditresan och hemresan är nu också bokad och gick på 2248:- och de övriga pengarna 1904:- går till att mätta hungriga barn som anmält sig för sommarmat – Tänk så bra det blev 💗

Den unga tjejens tack till er; ”Jag vet inte ens hur jag ska börja tacka er snälla generösa själar som engagerat er i min situation och hjälpt mig. Jag är helt mållös. Både jag och min mamma är så så tacksamma för all den hjälp vi fått och för alla fina kommentarer. I en tid av hopplöshet hos mig så får jag hopp av att läsa alla era fina kommentarer. Nu kommer den här tiden kunna bli lättare för mig tack vare er och jag kan aldrig tacka er nog. Jag önskar er all lycka, värme och kärlek i livet. Tack 💗. ”

Tänk va bra det kan bli när vi alla hjälps åt 💗 Den unga tjejens önskan är att fler swishar in till sommalovsmat till barnen för hon fick dåligt samvete för att pengarna gick till henne... 💗💗💗

Insamlingen gjorde vi i vår grupp VildaKidz bortskänkes och vill få gratis i Norrbotten 💗
... See MoreSee Less

Vilken solskenshistoria mitt i hennes psykiska ohälsa, Tack ALLA som hjälpt 💗☀

Detta lades ut i måndags; En ung tjej som vi hjälpt under åren behöver oss igen. Hon har klarat sig jättebra under en lång period men har fallit ner i en djup grop av psykisk ohälsa och behöver få träffa sin mamma live. Men de saknar pengar till mammans flygresa t&r till Stockholm 

Ni som vill får gärna swisha 5:- till oss på 1235383229 så omvandlar vi det till en flygbiljett. Enkel biljett går från ca 2500:-

”Hej Anna
Jag förstår om det inte går men jag mår så himla dåligt. Nu när jag trodde att jag mådde bra och aldrig mer behövde må dåligt så slog panikattackerna till igen. Allt groll från det förflutna kommer upp till ytan igen och jag orkar inte vara själv i detta. Jag förstår att det är ett privilegium jag ber om men jag känner mig så hjälplös så jag bara behövde höra av mig om minsta chans till hjälp finns. Tack för att du orkar läsa. Kram …”

När jag lovade att försöka hjälpa skrev hon; ”Tack så himla mycket. Jag tror inte att du förstår vad det betyder att du orkar försöka”
Tack på förhand ni som vill hjälpa 💗

Redan igår kväll var vi i mål, insamlingen är alltså avslutad.
4152:- har kommit in men en Thomas hörde av sig och hade bonuspoäng som passade till ditresan och hemresan är nu också bokad och gick på 2248:- och de övriga pengarna 1904:- går till att mätta hungriga barn som anmält sig för sommarmat – Tänk så bra det blev 💗

Den unga tjejens tack till er; ”Jag vet inte ens hur jag ska börja tacka er snälla generösa själar som engagerat er i min situation och hjälpt mig. Jag är helt mållös. Både jag och min mamma är så så tacksamma för all den hjälp vi fått och för alla fina kommentarer. I en tid av hopplöshet hos mig så får jag hopp av att läsa alla era fina kommentarer. Nu kommer den här tiden kunna bli lättare för mig tack vare er och jag kan aldrig tacka er nog. Jag önskar er all lycka, värme och kärlek i livet. Tack 💗. ”

Tänk va bra det kan bli när vi alla hjälps åt 💗 Den unga tjejens önskan är att fler swishar in till sommalovsmat till barnen för hon fick dåligt samvete för att pengarna gick till henne... 💗💗💗

Insamlingen gjorde vi i vår grupp VildaKidz bortskänkes och vill få gratis i Norrbotten 💗

12 CommentsComment on Facebook

Mamman åker idag till sin dotter ❤️

Vilken änglar & hjältar det finns! 🥰🌸💮

View more comments

20 hours ago

Vild smakpanel ❤️🍦
Vilken är din favorit? Kommentera och ha chans till att få en hemskickad ❤️🍦
Idag har jag lämnat ut matbiljetter på Max Burgers och gjort sommarlovet lite roligare för många ❤️ Vi passade även på att ha en Önskedag där lillflickan önskade att få äta på Max med vilda Anna ❤️🍦
Vår favorit blev Mango/passion, sen jordgubb & choklad ❤️🍦
... See MoreSee Less

Vild smakpanel ❤️🍦
Vilken är din favorit? Kommentera och ha chans till att få en hemskickad ❤️🍦
Idag har jag lämnat ut matbiljetter på Max Burgers och gjort sommarlovet lite roligare för många ❤️ Vi passade även på att ha en Önskedag där lillflickan önskade att få äta på Max med vilda Anna ❤️🍦
Vår favorit blev Mango/passion, sen jordgubb & choklad ❤️🍦

16 CommentsComment on Facebook

Grattis Linnea Pekkala du vann, skicka Pm med din adress ❤️❤️❤️

Cookie dough blev en favvo för mig och dottern

View more comments

1 day ago

Fiska, vandra & tälta!
Välkomna till Vitsjön sommaren 2026 på valfri dag & tid! 💗🐟

Svensbyfiske bjuder de vilda familjerna på fiskemöjligheter & vi kör Robinson där.
Vitsjön ligger i Piteå och här finns mängder av regnbåge, öring och röding, vid sjön ligger även Solanderleden (en fin vandringsled) och det finns chans att campa i tält vid sjön eller i de kåtor som finns vid sjöarna.

Givetvis är allt gratis för de barnfamiljer som vill vara med 💗🐟
Anmäl er här; forms.gle/edJp2mixx68pZ6uH8
De familjer som kan betala själva gör det på plats.

Stort tack till Svensbyfiske för ett långt samarbete 💗🐟
... See MoreSee Less

Fiska, vandra & tälta! 
Välkomna till Vitsjön sommaren 2026 på valfri dag & tid! 💗🐟

Svensbyfiske bjuder de vilda familjerna på fiskemöjligheter & vi kör Robinson där.
Vitsjön ligger i Piteå och här finns mängder av regnbåge, öring och röding, vid sjön ligger även Solanderleden (en fin vandringsled) och det finns chans att campa i tält vid sjön eller i de kåtor som finns vid sjöarna. 

Givetvis är allt gratis för de barnfamiljer som vill vara med 💗🐟
Anmäl er här; https://forms.gle/edJp2mixx68pZ6uH8
De familjer som kan betala själva gör det på plats.

Stort tack till Svensbyfiske för ett långt samarbete 💗🐟
2 days ago

Fotbollsfest & matutdelning i Boden ikväll ❤️⚽️ Vi hade även Lyckohjul med vinst varje gång, skattjakt och Eric Olsson Art ansiktsmålade alla barnen ❤️⚽️ I pausen fick vi en check på 5000:- av Renta och matchprogrammen gick till oss så att vi kan mätta hungriga barn i sommar ❤️⚽️

Tack Bodens BK FF för samarbetet ❤️⚽️ Tack även Coop Norrbotten, Godisarenan & våra vinst sponsorer ❤️⚽️
... See MoreSee Less

Fotbollsfest & matutdelning i Boden ikväll ❤️⚽️ Vi hade även Lyckohjul med vinst varje gång, skattjakt och Eric Olsson Art ansiktsmålade alla barnen ❤️⚽️ I pausen fick vi en check på 5000:- av Renta och matchprogrammen gick till oss så att vi kan mätta hungriga barn i sommar ❤️⚽️

Tack Bodens BK FF för samarbetet ❤️⚽️ Tack även Coop Norrbotten, Godisarenan & våra vinst sponsorer ❤️⚽️
2 days ago

Favorit i repris, att kunna hjälpa någon annan gjorde att de njöt mer av sin egen semester ifjol så de vill göra om det 💗 Hur snällt är inte detta? 💗

En familj låter er låna deras lägenhet (en 4;a, med 5 sängar) på söder i Stockholm samt att ni får 2 dagars entré och åkband på Grönan. Gäller hela v.30 ☀️

Ni kan även få hjälp av oss med tågbiljetter eller bilersättning (ej flyg) Är ni fler än 5 i familjen så går det bra om ni vill sova trångt.

För; Behövande Barnfamiljer i Norrbotten
Kostnad; 0:-
Anmäl er här; forms.gle/SFNS7PVfwtXdmcXDA

Stort tack till familjen & till våra sponsorer 💗☀️💗

Har ni ett sommarhus, hus/lägenhet eller något annat ni vill ordna för en barnfamilj så maila mig gärna på [email protected] Tack på förhand 💗
... See MoreSee Less

Favorit i repris, att kunna hjälpa någon annan gjorde att de njöt mer av sin egen semester ifjol så de vill göra om det 💗 Hur snällt är inte detta? 💗

En familj låter er låna deras lägenhet (en 4;a, med 5 sängar) på söder i Stockholm samt att ni får 2 dagars entré och åkband på Grönan. Gäller hela v.30 ☀️

Ni kan även få hjälp av oss med tågbiljetter eller bilersättning (ej flyg) Är ni fler än 5 i familjen så går det bra om ni vill sova trångt.

För; Behövande Barnfamiljer i Norrbotten 
Kostnad; 0:-
Anmäl er här; https://forms.gle/SFNS7PVfwtXdmcXDA

Stort tack till familjen & till våra sponsorer 💗☀️💗

Har ni ett sommarhus, hus/lägenhet eller något annat ni vill ordna för en barnfamilj så maila mig gärna på anna@vildakidz.se Tack på förhand 💗
Load more

Vill du eller ditt företag sponsra Vildakidz?