VildaKidz

Vi är en Ideell förening som driver året runt aktiviteter där utsatta barn prioriteras. Vi varvar tokiga lekar med härliga och lärorika utflykter i en härlig och harmonisk gemenskap där ALLA barn är välkomna.


Cover for VildaKidz
26
VildaKidz

VildaKidz

VildaKidz är en Ideell Förening som driver året runt aktiviteter för barn & ungdomar i Norrbotten. Aktiviteterna är gratis så att ALLA faktiskt kan vara med & få en meningsfull fritid ♥ Vi är helt beroende av sponsorer, BG 250-9651 & Swish 1235383229 ♥

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
1 hour ago

Fotbollsfest & matutdelning i Boden ikväll ❤️⚽️ Vi hade även Lyckohjul med vinst varje gång, skattjakt och Eric Olsson Art ansiktsmålade alla barnen ❤️⚽️ I pausen fick vi en check på 5000:- av Renta och matchprogrammen gick till oss så att vi kan mätta hungriga barn i sommar ❤️⚽️

Tack Bodens BK FF för samarbetet ❤️⚽️ Tack även Coop Norrbotten, Godisarenan & våra vinst sponsorer ❤️⚽️
... See MoreSee Less

Fotbollsfest & matutdelning i Boden ikväll ❤️⚽️ Vi hade även Lyckohjul med vinst varje gång, skattjakt och Eric Olsson Art ansiktsmålade alla barnen ❤️⚽️ I pausen fick vi en check på 5000:- av Renta och matchprogrammen gick till oss så att vi kan mätta hungriga barn i sommar ❤️⚽️

Tack Bodens BK FF för samarbetet ❤️⚽️ Tack även Coop Norrbotten, Godisarenan & våra vinst sponsorer ❤️⚽️
13 hours ago

Favorit i repris, att kunna hjälpa någon annan gjorde att de njöt mer av sin egen semester ifjol så de vill göra om det 💗 Hur snällt är inte detta? 💗

En familj låter er låna deras lägenhet (en 4;a, med 5 sängar) på söder i Stockholm samt att ni får 2 dagars entré och åkband på Grönan. Gäller hela v.30 ☀️

Ni kan även få hjälp av oss med tågbiljetter eller bilersättning (ej flyg) Är ni fler än 5 i familjen så går det bra om ni vill sova trångt.

För; Behövande Barnfamiljer i Norrbotten
Kostnad; 0:-
Anmäl er här; forms.gle/SFNS7PVfwtXdmcXDA

Stort tack till familjen & till våra sponsorer 💗☀️💗

Har ni ett sommarhus, hus/lägenhet eller något annat ni vill ordna för en barnfamilj så maila mig gärna på [email protected] Tack på förhand 💗
... See MoreSee Less

Favorit i repris, att kunna hjälpa någon annan gjorde att de njöt mer av sin egen semester ifjol så de vill göra om det 💗 Hur snällt är inte detta? 💗

En familj låter er låna deras lägenhet (en 4;a, med 5 sängar) på söder i Stockholm samt att ni får 2 dagars entré och åkband på Grönan. Gäller hela v.30 ☀️

Ni kan även få hjälp av oss med tågbiljetter eller bilersättning (ej flyg) Är ni fler än 5 i familjen så går det bra om ni vill sova trångt.

För; Behövande Barnfamiljer i Norrbotten 
Kostnad; 0:-
Anmäl er här; https://forms.gle/SFNS7PVfwtXdmcXDA

Stort tack till familjen & till våra sponsorer 💗☀️💗

Har ni ett sommarhus, hus/lägenhet eller något annat ni vill ordna för en barnfamilj så maila mig gärna på anna@vildakidz.se Tack på förhand 💗
1 day ago

Vilken härlig midsommar ❤️☀️🌺

Tack Ida med kompis för lån av bostad i Arjeplog ❤️

Tack Scandic Luleå för midsommarmys med gofrukost, bad & bastu ❤️

Tack Kungliga Sällskapet Pro Patria för Midsommar Robinson ❤️

Tack Luleå Data Center för Midsommar Önskedagarna ❤️☀️🌺
... See MoreSee Less

Vilken härlig midsommar ❤️☀️🌺 

Tack Ida med kompis för lån av bostad i Arjeplog ❤️

Tack Scandic Luleå för midsommarmys med gofrukost, bad & bastu ❤️

Tack Kungliga Sällskapet Pro Patria för Midsommar Robinson ❤️

Tack Luleå Data Center för Midsommar Önskedagarna ❤️☀️🌺
2 days ago

Tillsammans med Let´s Go Arvidsjaur, Handelsbanken Arvidsjaur & Coop Arvidsjaur bjuder vi in till kalas 💗☀🎈

4/7 kl 15 står vår maskot Hjalmar på taket på Medan och låter det regna godis över barnen & sedan regnar det skum över barnen på skumdiscot 🎈

Efter discot har vi Matutdelning för de som behöver extra hjälp i sommar, anmälan till matutdelningen krävs här; forms.gle/UBdfW3SKeWHPfJRZ6

Ingen anmälan till Godisregn eller Skumdisco, bara kom och var med 💗

Tack LET'S GO Arvidsjaur, Handelsbanken Arvidsjaur & Coop Arvidsjaur för samarbetet 💗☀🎈Tillsammans gör vi en rolig sommar för fler 💗☀🎈
... See MoreSee Less

Tillsammans med Let´s Go Arvidsjaur, Handelsbanken Arvidsjaur & Coop Arvidsjaur bjuder vi in till kalas 💗☀🎈

4/7 kl 15 står vår maskot Hjalmar på taket på Medan och låter det regna godis över barnen & sedan regnar det skum över barnen på skumdiscot 🎈

Efter discot har vi Matutdelning för de som behöver extra hjälp i sommar, anmälan till matutdelningen krävs här; https://forms.gle/UBdfW3SKeWHPfJRZ6

Ingen anmälan till Godisregn eller Skumdisco, bara kom och var med 💗

Tack LETS GO Arvidsjaur, Handelsbanken Arvidsjaur & Coop Arvidsjaur för samarbetet 💗☀🎈Tillsammans gör vi en rolig sommar för fler 💗☀🎈

8 CommentsComment on Facebook

Men Hjalmar ska vara rädd om livhanken. !!

Härligt med fina sponsorer!!!

Wow

View more comments

3 days ago

Glad Midsommar till er ALLA & grattis till mig på min födelsedag 💗☀🌼🎈

Jag skulle önska i present av alla föräldrar att ni verkligen gör midsommar till barnens dag, släpp telefonerna, ut och lek, gör en midsommar 5 kamp, bygg en koja, bada, busa, dansa kring en midsommarstång & sjung små grodorna för full hals ♫ och laga till något gott och enkelt vid en uteeld. Tälta om ni kan, sova i ”koja” är alltid kul 💗

Det enkla är oftast det bästa och vet ni, det är helt gratis att bara vara med varandra ute i vår härliga norrbottniska natur. Får barnen önska så är det föräldrarnas tid de verkligen vill ha, de vill känna att de är det som betyder mest 💗

Vi har vildingar idag på Midsommarmys på Scandic, vilda familjer på vild semester på Pite Havsbad som tältar & en massa vilda familjer som kör MidsommarRobinson i skogen.

Önskar er ALLA en riktigt härlig dag 💗☀🌼🎈
... See MoreSee Less

Glad Midsommar till er ALLA  & grattis till mig på min födelsedag 💗☀🌼🎈

Jag skulle önska i present av alla föräldrar att ni verkligen gör midsommar till barnens dag, släpp telefonerna, ut och lek, gör en midsommar 5 kamp, bygg en koja, bada, busa, dansa kring en midsommarstång & sjung små grodorna för full hals ♫ och laga till något gott och enkelt vid en uteeld. Tälta om ni kan, sova i ”koja” är alltid kul 💗

Det enkla är oftast det bästa och vet ni, det är helt gratis att bara vara med varandra ute i vår härliga norrbottniska natur. Får barnen önska så är det föräldrarnas tid de verkligen vill ha, de vill känna att de är det som betyder mest 💗

Vi har vildingar idag på Midsommarmys på Scandic, vilda familjer på vild semester på Pite Havsbad som tältar & en massa vilda familjer som kör MidsommarRobinson i skogen.

Önskar er ALLA en riktigt härlig dag 💗☀🌼🎈

53 CommentsComment on Facebook

Här har vi också 50 barnfamiljer ❤️ www.facebook.com/share/p/1E2KpMZ47R/?mibextid=wwXIfr

Grattis till dig 🌼

View more comments

Load more

Vill du eller ditt företag sponsra Vildakidz?